Szkolenia dla informatyków z nowoczesnych technologii

Dialog szybko staje się monologiem. Natomiast w rozmowie między wielkim słuchacza i ubogiej głośników, słuchacz będzie współpracować z głośnika, aby wydobyć i wyjaśnić komunikat .

Pomyśl ile razy masz błędnie instrukcje, usłyszał problem nieprawidłowo lub ominęło możliwości biznesowych.akademiaprawajazdy.pl Słabe słuchanie może prowadzić do problemów w relacjach, brak wiarygodności, utraconych kontaktów, niedokładnych raportów, przerobienie, niezadowolonych klientów i obniżył wydajność.

Czy wiesz, że …? Szacuje się, że ponad 50% naszego czasu pracy poświęca słuchania.

Bezpośrednio po prezentacji 10 minut przeciętna osoba zachowuje około połowy tego, co słyszą i tylko jedną czwartą tego, co słyszą 48 godzin później.

60% wszystkich problemów zarządzania odnoszą się do słuchania.

Mamy błędnie interpretują, nie rozumieją ani zmieniać od 70 do 90% tego, co słyszymy.

W przypadku wystąpienia nieporozumień implikacja jest taka, że ??każdy, kto dostarczał wiadomości jakoś brakowało znaku, że głośnik nie wydał jasny komunikat. Ale komunikacja to nie tylko to powiedział, że to co słyszysz ktoś mówi. Słuchanie jest uważana za najczęściej używane, ale przynajmniej sprawuje i skuteczne umiejętności komunikacyjne.

Więcej niż mogą wyrazić słowa

Mówiliśmy o roli słuchacza w stosunku do głośników, ale jest jeszcze trzeci element komunikacji – sam komunikat. Mówi się, że 500 najczęściej używanych słów w języku angielskim mają ponad 14.000 różnych definicji słownikowych. Jak powiedziałem wcześniej, komunikacja jest dwukierunkowa ulica ale ma wiele off ramp.

Za pomocą prostego słowa jak „biura” filtrowany przez różniące się:

postrzeganie,

założenia,

ekspozycja,

wzruszenie religijne,

relacje,

znajomość,

Porządek, lub

Uwaga

może powodować jeden wyobrazić siedziby firm, kabiny narożne, apartamenty z pięknym widokiem, z zajmowanego stanowiska, agencję rządową lub nawet zespół pracowników.

Artykuł napisany przez:

Post Categories: Szkolenia z logistyki
Tags: , , , ,