Dlaczego podnosić swoje kwalifikacje?

Dlaczego podnosić swoje kwalifikacje?

Oto cztery wskazówki do efektywnego zarządzania konfliktem:

Bądź spokojny, obiektywny i świadomym (oddychać!)

Pytanie Practice (zadawanie pytań z otwartym umysłem i pozwalając, że nie może być z prawej)

Podaj swoje żądania (oczywiście, z szacunkiem)

Zapytaj o opinie

4. „z polityką Tutaj I Do not Wanna Rock the Boat”.

Jeden pewny sposób na złość nie ma do czynienia z problemami, które muszą być rozpatrywane. Innym sposobem ma być nadgorliwy i dominuje w radzeniu sobie z konfliktem. Polityka jest rzeczywistością w każdej organizacji. Wysoce środowisk politycznych wymagają więcej saavy polityczny w kontaktach z ludźmi, więcej opanowania tych umiejętności. W rzeczywistości, politycy i przywódcy dowiedzieć się jak dostać rzeczy zrobić bez eskalacji napięć i konfliktów w miejscu gdzie zrazić innych. Stają się mistrzami w budowaniu relacji.

Istnieją narzędzia, które mogą pomóc w rozwiązywaniu konfliktów w miejscu pracy, zrozumieć swoje własne podejście do konfliktu depersonalize go i rozwiązać problemy. Tarczy Behavioral Assessmentis doskonałym narzędziem do zrozumienia swój własny styl konfliktu i identyfikacji innych.

Artykuł napisany przez:

Post Categories: Szkolenia z logistyki
Tags: , , , ,