Szkolenia indywidualne, czy grupowe

Szkolenia indywidualne, czy grupowe

Konflikt w miejscu pracy

Zarządzanie konfliktem w miejscu pracy jest ważnym przywództwo umiejętności, jednak widzimy najlepszymi liderami w różnego rodzaju organizacji, które Dodge konfliktu. Unikają znowu i znowu podejmowanie działań w ważnych kwestiach, a tym samym ich skuteczność i zaufanie jako przywódcy maleje za każdym razem.www.tkaninydarpol.pl/pl/c/Tkaniny-wg.-nazw/76

Niektórzy ludzie są „dusić i eksplodować” typy, jeśli chodzi o konflikt. Oni milczeć na małych sprawach, dopóki ciśnienie buduje a potem wysadzić i uszkodzenia przyczyną (potencjalnie nieodwracalne). Tak czy inaczej, czy undershoot lub przekroczenie, jeśli chodzi o konflikt – wiem, że własne „zachowanie konflikt” jest w grze.

Dlaczego tak wielu z nas uniknąć konfliktu?

1. Brakuje nam zrozumienie natury konfliktu i jego korzyści.

2. Nie chcemy zawieść / gniew / skrzywdzić inną osobę.

3. Brakuje nam zaufanie do naszej zdolności do powodzeniem obsługiwać konfliktu.

4. Uważamy, że polityczny charakter organizacji sprawia, że ??jest niebezpieczny.

Przyjrzyjmy się każdej z nich bardziej szczegółowo:

1. „Co jest dobre na temat konfliktu?”

M. Scott Peck, autor drogi mniej podróżował, rozmowy o tym, jak konflikt jest niezbędna w społeczeństwie. W rzeczywistości, jak mówi, dla każdej grupy, aby przejść obok „grzecznego” etapie, muszą wejść do „chaosu”. Ten chaos, lub konflikt, jest prawdziwym grys w ludzkich relacjach. To miejsce, gdzie ludzie oznajmić, kim są i jakie są ich potrzeby są (to nie przypadek, że ludzie, którzy boją się konfliktów są często ci sami, którzy nie są biegli w zdobywaniu ich potrzeby spełnione). Świat bez konfliktu jest światowej forniru bez możliwości dla głębokości. Zatem konflikt nie jest wrogiem. Zaczynają zauważać je i cenią go. Zmiana postawy o tym pomoże ustawić idealny etap, aby stosować skuteczne umiejętności zarządzania konfliktem.

Artykuł napisany przez:

Post Categories: Szkolenia dla pracownikow
Tags: , , , , ,