Jak wybrać odpowiednią firmę szkoleniową

Jak wybrać odpowiednią firmę szkoleniową

W przypadku udzielania konstruktywnej krytyki, pełny i pełna komunikacja wymaga, aby mówić, aby inni mogli właściwie zrozumieć, co to jest, że komunikują. Innymi słowy, mów do słuchania innych. Mamy wszystko było ofiarą nieporozumienia wystarczająco by wiedzieć, że każdy człowiek słucha i filtrów, co zostało powiedziane na różne sposoby. Dlatego jako osoba udzielająca krytykę lub komunikacji w jakikolwiek sposób, to Twoim obowiązkiem jest upewnić się, że komunikują się w taki sposób, że zamierzony odbiorca rzeczywiście rozumie, co to jest, że to jest przekazywane.

Gdy rozmawiałem informacje, które miały pozwolenie na akcję, jest otwarta na dalsze omawianie tego, co komunikują. Zachęcać pytania i iść tak daleko, aby zadać odbiornik powiedzieć, własnymi słowami, co wysiedli z tego, co pan powiedział. W ten sposób masz możliwość, aby upewnić się, że to co powiedział nie było błędnie interpretowane w żaden sposób.

Nie należy pozostawiać ludzi czuje się źle. Podkreślić, że błędy lub konieczność dostrojenia, jak podchodzimy do czegoś są częścią tego, jak uczymy i co ważne jest to, że uczą się od konstruktywnej krytyki, aby uniknąć tego samego błędu w przyszłości.

Zapewnienie osobę, z którą komunikuje się z innym okazję do mówienia dotyczące tego, co dostali od wejścia. Twoim celem jest, aby zawsze w pełni i całkowicie komunikowania się, nie pozostawiając miejsca na błędną interpretację, czytanie między wierszami, lub pozostawiając ludzi w miejscu, gdzie nie zrozumieć intencji oryginalnego przekazu.

Wreszcie, zawsze przyjmuje do wiadomości i podziękować rozmówcę z pozwalając na przyczynienie się do nich.

Ostatecznie, krytyka nie jest niczym więcej niż okazję do nauki i rozwoju wewnątrz naszej pracy, relacjach, jak i na świecie jako całości, co nie zawsze jest łatwe do zobaczenia.
Artykuł napisany przez:

Post Categories: Szkolenia dla pracownikow
Tags: , , , ,