Warsztatwy doszkalające

Warsztatwy doszkalające

Zobacz film w http://www.youtube.com/watch?v=ftk8ZtAcTsg na napiwek na zmniejszaniu pochylenia miednicy podczas ćwiczeń Fifer nożyczkami. Ogólnie rzecz biorąc, jest to dobry pomysł, aby dostosować Ab Ripper X do indywidualnych potrzeb, wykonując mniej powtórzeń w pierwszym, zatrzymując się na DVD, kiedy potrzebne i eliminując ćwiczenia, które powodują ból.

Dreya Rolka

Dreya Roll jest ćwiczenie na końcu segmentu rdzeniowe SYNERGISTICS z P90X. Widać, że wykonywane tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=xOb3RLgZOgc. Jest to bardzo wysokiej intensywności ćwiczeń, że zgodnie z wielu recenzentów, nie mogą być wykonywane na początku. Siła wymagana do pchania ciała z siedzącej do pozycji stojącej ma pochodzić głównie z rdzenia. Zakłada to dużo siły podstawowej; gdy brakuje siły, będziesz prawdopodobnie okaże się, że zginać w dolnej części pleców, aby przesunąć górną część ciała do przodu i uzyskać tempa pchnąć w górę. Ten szczepów mięśni dolnej części pleców.

Wiele osób zgłasza pozostawiając to zadanie całkowicie dopóki nie zostaną one rozszerzone w programie i rozwinął znaczną wytrzymałość rdzenia. Jeśli brak siły wymaga, aby zmienić swój kształt w celu wykonania ćwiczenia, to najlepiej zostawić ćwiczenie się, dopóki nie zostaną wykonane poprawnie.

Pług Pozycja

YogaX jest częścią programu P90X. Chociaż może wydawać się łatwe i relaksujące składnika, to jest pełna pozach, że tylko zaawansowanych praktyków jogi może zdjąć. Jednym z nich jest położenie pługa. Od ramię stoi, obniżyć swoje nogi nad głową do podłogi aż do górnej części swoich kończyn dolnych są na podłodze, a kolana są obok głowy .. To wymaga ogromnej elastyczności kręgosłupa oraz mięśni i więzadeł z dolnej części pleców do szyi i ramion.

Próbując zrobić pług stanowią twoje pierwsze kilka razy z YogaX może spowodować nadmierne napięcia mięśni i więzadeł w całej górnej części ciała z powodu nadmiernego rozciągnięcia.Wiele innych jogi wymaga siły, że nie mogą mieć na początku. Szacunek Joga jako forma ćwiczeń i nie idź do niego myśląc wszystkie pozy są osiągalne na początku.

napięcie mięśni jest głównym zagrożeniem dla pleców podczas P90X. Jeśli ciągle overexert, istnieje ryzyko uszkodzenia stawów i kręgosłupa twoich płyt, jak również. Tailor treningu do własnych potrzeb, a nie próbować nadążyć z instruktorem pliku wideo w pierwszej kolejności. Nie spiesz się, pauza, gdy są potrzebne i wyeliminowania treningi, które tworzą nadmiar stresu na plecach.

Rozwiązania dla złagodzenia bólu pleców codziennego pochodzą z kształcenia się. Proszę zadawać pytania, uwagi lub dać historie związane z tym złożenia artykułu na ból pleców.

Artykuł napisany przez:

Post Categories: Kursy i szkolenia
Tags: , , ,