Szkoelnie dla kosmetyczek z nowoczesnych metod

Szkoelnie dla kosmetyczek z nowoczesnych metod

Wysoki koszt złej Listening

Na około 03:00 w czwartek, Jack kierownik programu podział mówi do czterech członków jego zespołu,

„Czy wasze propozycje gotowy do dyskusji piątek po południu.”

Co pracownicy usłyszeć jego myśli? Co oni zrobili w wyniku?

Następnego dnia Jack nazywa członków zespołu jeden po drugim i poprosił, że pochodzą one z jego urzędu z wnioskiem w ręku.drzwi wejściowe do mieszkań Warszawa Pracownik nr 1 przybył z 5 stron wpisany projekcie budżetu na dorocznej kampanii dając działu.

Pracownik nr 2 podszedł i powiedział jego menedżer, który myślał, że propozycje były spowodowane następny piątek

Pracownik nr 3 wręczył Jackowi dwie strony analizy na temat kampanii dawania.

Pracownik # 4 przywitała Jacka z „Cieszę się, że wreszcie mamy zamiar usiąść i porozmawiać o tym … mam kilka świetnych pomysłów na temat tego, co możemy zrobić.”

Najwyraźniej coś poszło nie tak. Oni słuchali? Było przesłanie jest jasne?

Wielu powie, że Jack nie było jasne, w komunikowaniu się oczekiwania – częściowo prawdziwe. Nie należy lekceważyć roli słuchacza. Czy to poprzez werbalne lub niewerbalne sygnały, to słuchacz, który faktycznie kieruje rozmowę.

Na przykład Jack powiedział, co chciał powiedzieć i bez pytania, zastrzeżenia lub uwagi, że nie ma możliwości dowiedzenia się, że doszło do rozłączenia. Cóż … dopiero czas spędził i był nadal bez ważnej informacji o kampanii.

Słuchacz ma obowiązek sprawdzić w osoby mówiącej. Nie jeden z pracowników zapytał pytanie do wyjaśnienia. Dlaczego nie? Myśleli, że słyszeli, co mówił Jack (założyć) i zrozumiałem, co chciał w zamian.

Głośnik może mieć swój głos, ale jeśli słuchacz nie może dokładnie zinterpretować to, co mówca stara się przekazać nie ma komunikacji. Najlepszy komunikator z wielkich umiejętności werbalnych nie można przezwyciężyć niepowodzenia słabej słuchacza.
Artykuł napisany przez: documaster

Post Categories: Kursy dla kosmetyczek
Tags: , , ,