• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Rola prebiotyków w diecie

Jeśli w organizmie ludzkim brakuje jakiś składników mineralnych, lub witamin, najprędzej zauważymy to na naszych włosach, nasze włosy są bardzo wrażliwe na stres, warunki środowiska, wyczerpania i braki w diecie. Pielęgnacje naszych włosów musimy rozpocząć od wewnątrz, bo żadne upiększające szampony nam nie pomogą, jeśli włosy nie będą odpowiednio odżywione od środka. Bazowymi elementami, jakie powinny znaleźć się w diecie to cynk. Poprawia on ukrwienie skóry, ma wpływ na solidność oraz wygląd włosa, można go odszukać w orzechach włoskich, kukurydzy, migdałach. Następnym czynnikiem jest magnez, odnajduje się on w brokułach, fasoli, jęczmieniu. Korzystne okazują się również mieszanki rodzaju loxon. Deficyt żelaza w diecie może doprowadzić do łysienia, wynajdziemy go w mięsie, orzechach, daktylach, fasoli. Wapń to nie tylko czynnik budulcowy, ale także włosy go potrzebują. Najważniejszym źródłem wapnia jest mleko. Też znaczącą witaminą jest witamina A. Włosy w zwłaszcza dotkliwy sposób czują jej brak, wskutek tego powinniśmy nie dopuszczać do jej braków.

1. Sprawdź stronę

2. Znajdź tutaj

3. Zobacz stronę

4. Znajdź więcej

5. Sprawdź tutaj

Categories: Zdrowie

Comments are closed.